השאלות שלכם

האם יש שיעורי בית ומבחנים?

כן, יש שיעורי בית כדי לאפשר לכם להפנים את החומר וגם מבדקים קטנים כדי לבחון את ההתקדמות שלכם ללא הלחץ של מבחני בית הספר. חשוב לנו שתתרגלו את האנגלית שאתם לומדים באופן קבוע ותחווו הצלחות קטנות כל יום.

אני פחות מעוניין לדעת לכתוב אנגלית, רק לדבר, זה יכול להתאים לי?

כן, ללמוד לדבר באנגלית זו המטרה העיקרית שלנו . אצלנו גם לומדים כתיבה וקריאה אבל רק למען הדיבור. הדרך הכי טובה ללמוד לדבר הוא מתוך לימוד כוללני יחד עם קצת קריאה וכתיבה.

אני פחות אוהב קבוצות, יש אפשרות לשיעור פרטי?

בהחלט ניתן לקבל קורס פרטי  מותאם במיוחד לצרכים האישיים שלך בלימוד. אנחנו  בכל זאת ממליצים מאוד על לימוד קבוצתי, בקורסים שלנו יש הרבה תשומת לב אישית לתלמידים וחווית הלמידה המשותפת תורמת ומחזקת את הביטחון העצמי.

מה היתרון של "Learn English" מול קורסים אחרים?

בשיטתו של מיכאל תלמידים מתחילים להגיע לדרגה של שטף, גמישות בשפה, מן ההתחלה. חשוב לנו שתלמידנו לא יצאו "תוכים" שרק מסוגלים לומר או להגיב אמירות ספציפיות מאוד ולא שולטים במילים ומשפטים במגוון של מצבים.  לשם כך יש לנו שיטה ייחודית משלנו שכוללת משחקים אפקטיביים  שניתן לעשות עם שותף או אפילו לבד. התלמיד לומד להשתחרר בדיבור, ולא לפחד מטעויות. הוא לומד ליהנות מתהליך הלימוד עצמו וזה יסוד ההצלחה.

האם יש עזרה מעבר לשעות הקורס?

כן בהחלט. לאחר כל שיעור יש חצי שעה לשאלות ותמיכה למי שצריך עזרה. מעבר לזה, לכל קורס יש בכל שבוע שעת תרגול דיבור ותגבור (שעה שלמה). בזה תוכל לא רק לקבל עזרה אישית מן המרצה מחוץ לשיעור, אלא לתרגל את הדיבור שלך. וזה בנוסף למועדון הכיתה בווצאפ. קבוצות הלימוד קטנות כדי שכל תלמיד יקבל מספיק תשומת לב אישית. (מספר התלמידים מוגבל ל- 12 תלמידים בכל קבוצה – לא יותר, וברוב המקרים פחות מ-10 תלמידים)

יש התחייבות מצדם שאגיע ליעדים של הקורס?

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו, אבל התשובה היא לא. אין התחייבות שכזו מאחר וכל התקדמות תלויה בתלמיד וכמה הוא מוכן להשקיע מעבר לשעות הקורס. אין החזר כספי. לכן יש את שיעור הניסיון אשר בו תוכל לנסות ולהחליט האם הקורס מתאים לכם.

לפרטים נוספים השאר פרטים ונציג יחזור אלייך עם כל הפרטים